vrijdag 19 april 2024

Business: Lifestyle-collectie STVV te bewonderen in handelszaken (7 november 2022)

In november prijkt de nieuwe lifestyle-collectie van geelblauw in de vitrine bij een twaalftal Truiense mode- en handelszaken. Voor de lancering van dit project ontpopte doelman Jo Coppens zich - samen met twee fervente supporters - tot levende paspop bij Roosen Fashion.



Bert Stas (brand manager STVV): "Als club willen we alomtegenwoordig zijn in het dagelijkse leven in Haspengouw. Dat betekent natuurlijk ook dat we in het centrum van Sint-Truiden aanwezig zijn in het straatbeeld. Daarom slaan we in november de handen in elkaar met een twaalftal Truiense mode- en handelszaken."

Die samenwerking komt er naar aanleiding van de lancering van de nieuwe lifestyle-collectie van de Kanaries. "Mensen associëren voetbalgerelateerde kledij soms nog met schreeuwerige designs en overdreven felle kleuren. Dat is echter verleden tijd. Tegenwoordig is onze merchandising zo ontworpen dat je het gewoon kan dragen om pakweg naar het werk, naar school of op restaurant te gaan. Zo kan iedereen zijn clubliefde op een subtiele manier tonen", zegt Jarno Stippelmans (merchandisingverantwoordelijke STVV).

"Door onze sweaters, hoodies en t-shirts te etaleren in de Truiense mode- en handelszaken, onderstrepen we het fashion-gehalte van onze nieuwe kledinglijn. Om het initiatief ludiek te lanceren, prijken STVV-speler Jo Coppens en onze supporters Rika Baillien en Carine Beelen zelfs even als levende paspop in de vitrine."

Stijlicoon Peter Roosen (zaakvoerder Roosen Fashion) is één van de ondernemers die zijn deur openzet voor dit initiatief: "In de modewereld zijn collabs een duidelijke trend. Dat betekent dat twee merken met een sterke aantrekkingskracht de krachten bundelen, om hun publiek zo te verrassen. Daarom gaan we graag in op de uitgestoken hand van STVV. Concreet hebben we de collectie van de Kanaries een mooie plaats gegeven in onze vitrine. Daarnaast krijgen mensen de gelegenheid om de kledij te passen in onze winkel, zodat ze vervolgens de juiste maat kunnen bestellen in de webshop van STVV. Zelf heb ik van oudsher een geelblauw hart. Ik ben dus blij dat we onze clubliefde op deze manier kunnen tonen."




STVV is in de mode. Letterlijk zelfs, want de hele
maand november prijkt de nieuwe lifestyle-collectie van geelblauw in de vitrine bij een
twaalftal Truiense mode – en handelszaken. Voor de lancering van dit project ontpopte
doelman Jo Coppens zich - samen met twee fervente supporters - tot levende paspop bij
Roosen Fashion. Foto: Communicatie STVV

Bekijk alle artikels uit Business