woensdag 13 december 2017

Business: 10 jaar Mamzel: van pakjeshuis tot bruggenbouwer (19 september 2017)

15.000 homeparty's, 101.891 online bestellingen,... Op 10 jaar tijd vond Mamzel de weg naar talloze huiskamers, on- en offline. "Ons buikgevoel zegt ons dat we terug moeten naar de beweegreden van 10 jaar terug: tastbaar geluk verspreiden door verhalen te vertellen over bezielde producten. Daarom maken we plaats in ons assortiment voor items waar we echt trots op zijn. Waar je de maker in voelt, de drive van de designer in terugziet, waar je de ambacht van kan waarderen. Mooie dingen dus, op een mooie manier gemaakt. Zo gaan we van tevreden klanten naar enthousiaste klanten."

Surf je vanaf 23 september 2017 naar http://www.mamzel.eu, dan kom je terecht op een gloednieuwe website: eerst kan je lezen hoe ze ondernemen en waarom, daarna kan je doorklikken naar de webshop. Het is een bewuste keuze om onze mamzellen en ons totaalaanbod naar de voorgrond te schuiven, zodat consumenten eerst the bigger picture meekrijgen. Er is meer ruimte voor de verhalen achter de producten. Een nieuw webshopplatform staat nog op de planning."

Bekijk alle artikels uit Business